29 Αυγ 2011

Πως να κάνετε το πιο εύκολο καφτάνι από ένα παρεό

       Είμαι σίγουρη ότι οι περισσότερες σκέφτεστε ότι είναι η πιο άκαιρη ανάρτηση που έγινε EVER...Η αλήθεια είναι όμως ότι ενώ η ιδέα μου ήρθε αρχές Αυγούστου η έλλειψη ραπτομηχανής δεν με άφησε να την υλοποιήσω νωρίτερα. Και αφού τα κατάφερα δεν θα μπορούσα να κρατηθώ μέχρι το επόμενο καλοκαίρι. 
      Στο περιοδικό Hello που διάβασα, ξεφύλλισα ήθελα να πω, στη Θάσο δεν μπόρεσα να μην παρατηρήσω  το παρεό που φορούσε η Ζυγούλη στις καλοκαιρινές της διακοπές...Το περιοδικό το παράτησα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου (γκρρρρ) αλλά η σκέψη του με βασάνιζε...Πόσο δύσκολο/ακατόρθωτο θα ήταν να το κάνω  ακόμα και εγώ που δεν έχω ιδέα από ραπτική...


      Στην ντουλάπα μου είχα από τις χειμερινές εκπτώσεις αυτό το τεράστιο κομμάτι ύφασμα από το Η&M, το οποίο ο σχεδιαστής του το προόριζε για φουλάρι...εμένα δεν με βόλεψε ποτέ....σκέφτηκα λοιπόν να πειραματιστώ αφού το αγαπημένο μου καφτάνι  σκίστηκε και έπρεπε να το αντικασταστήσω...


Στην παρακάτω διεύθυνση βρήκα αναλυτικές οδηγίες πως να το κάνω

      Η Etcetorize για να κάνει το καφτάνι-μπλούζα χρησιμοποίησε δυο ίδια μαντήλια που είχε. Τα δίπλωσε στη μέση και έτσι το καφτάνι-μπλούζα της  δεν είναι see-through.
      Εγώ από την άλλη δίπλωσα το ύφασμα μου στη μέση (από την μακριά του πλευρά) και το έκοψα σε δυο ίσα κομμάτια



 Στρίφωσα το πάνω μέρος τους



και η μανούλα το γάζωσε



       Αυτό ήταν και το πιο δύσκολο...αν το ύφασμα σας δεν ξεφτάει μπορείτε να παραλείψετε αυτό το στάδιο...εξάλλου το καφτάνι μας προορίζεται για την παραλία...
      Στη συνέχεια μέτρησα πόσο θέλω να είναι το άνοιγμα της λαιμόκοψης τοποθετώντας τη μεζούρα μου από τον ένα ώμο στον άλλο. Προσοχή αυτός μπορεί να είναι ο λάθος τρόπος. Η Etcetorize  μέτρησε από το κέντρο του λαιμού της μέχρι εκεί που ήθελε να είναι το άνοιγμα και το μάρκαρε με μια καρφίτσα.
         Η μανούλα γάζωσε από την εσωτερική μεριά σε εκείνα τα σημεία για περίπου τρεις πόντους. Αν θέλετε μπορείτε να το ράψετε μέχρι κάτω.Έτσι θα σχηματιστεί ένα μανίκι.
         Περίπου στο ύψος της μέσης μου έκανα δυο εξωτερικές ραφές δέκα πόντων περίπου και το καφτάνι μου ήταν έτοιμο



    Θα μπορούσα να το εμπλουτίσω με φιογκάκια, κουμπάκια, πον πον και άλλα...ίσως του χρόνου....Μόλις  που πρόλαβα να το φορέσω στο τελευταίο μπάνιο που κάναμε στο Στόμιο.
     Καλό υπόλοιπο Αυγούστου!

15 σχόλια:

  1. Adria είσαι σκέτη μπουμπού!!!! Σου πάει τέλεια!!! Μπράβο σου κοριτσάκι μου το έκανες φανταστικό!!! Μα ποια είναι η Ζυγούλη???????? Την Adria την ξέρετε? Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο το καφτάνι! Αλλά κι εσύ μια κουκλίτσα!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έλα ντε!!! Ποια είναι η Ζυγούλη;;;; Εδώ που τα λέμε καλή είναι και ελόγου της!!!
    Κορίτσια ευχαριστώ για τα λόγια σας! Με κάνετε και κοκκινίζω...δεν ήθελα καθόλου να βγω φωτογραφία αλλά δεν θα μπορούσα να το δείξω αλλιώς!!!! Andria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Andria, φαντάζομαι ότι επέστρεψες από τις διακοπές σου και φυσικά επέστρεψες και στο pc σου αρχίζοντας πάλι τις πανέμορφες αναρτήσεις σου.
    Για το καφτάνι έχω να πω τα καλύτερα, για το Ομόλιο επίσης το ίδιο, αλλά για το εξαιρετικό ταλέντο του πατέρας σου στις κατασκευές δεν έχω λόγια, μου άρεσαν πάρα πολύ!!!
    Αναμφισβήτητα έχεις πάρει την καλλιτεχνική φλέβα του.
    Όσο για τόπο συνάντησης έχω να προτείνω το παρκάκι του θερινού θεάτρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο,απλά!Για φουλάρι δεν έκανε με τίποτα αυτό το ύφασμα αλλά για καφτάνι είναι ιδανικό!Και του χρόνου, λοιπόν,αφού δεν πρόλαβες να το χαρείς φέτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είσαι μια κούκλα και συ και το καφτάνι σου!!!!!!!!



    Αναστασια Νερα'ι'δόσκονη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΝΤΡΙΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ. ΣΟΥ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ, ΜΠΡΑΒΟ!ΜΗΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΚΛΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Που είναι το Στόμιο;;



    Αναστασια Νερα'ι'δόσκονη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Hi! I'm sorry I don't know how to write in Greek but wanted to say thank you for featuring my caftan top tutorial. I hope you found it useful. Yours turned out lovely~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΑΝDRIA!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!ΤΕΛΕΙΟ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ti super neraida pou exeis ginei....exw kairo na se dw apo konta...xi xi xi......gia thn idea kai thn ylopoiish tou taftaniou.....ti na pw? apla teleio!filia glikia mou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ζυγούλη; Τι φτουράει η Ζυγούλη μπροστά στις κουκλες της μπλογκογειτονιάς;;
    Συνονόματη είσαι κούκλα και με γειά σου!!
    Μπράβο και στη μαμά ,για τη βοήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!
    ΕΔΩ ΔΕ ΣΕ ΕΙΧΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΑΚΟΜΗ;
    ΔΕ ΘΥΜΑΜΕ ΝΑ ΕΙΔΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!
    ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΚΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΦΤΑΝΙ!!!
    ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΔΑ , ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑ ΝΟΥ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΞΩ ΚΙ ΕΓΩ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. https://athinavaticanou.com/collections/macrame/products/erato-macrame-pareo-1 αυτο το παρεο τα σπαει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή