16 Φεβ 2012

Βρέχει...βραβεία...και εύκολες αποκριατικές στολές!

H Ειρήνη και τα χειροποιήματα της μου χάρισαν το βραβείο "I love music and I love your blog"
       Ευχαριστώ πολύ φίλη...κυρίως που με σκέφτεσαι....κάθε φορά...Και εγώ αγαπώ τα χειροποιήματα σου!!!! Πέντε αγαπημένα τραγούδια (που όμως είναι ακόμα πιο πολλά και κάθε φορά συμβαδίζουν με τη διάθεση μου) είναι
          ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ-Αύγουστος
ΕΛΕΝΗ ΤΣΑΛΙΓΟΠΟΥΛΟΥ-Εγώ σ' αγάπησα εδω Τσαλιγοπούλου
ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΗΣ-Η μπαλάντα των αισθήσεων 
ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΤΣΑΚΑΛΟΣ-Γιατί τα μάτια σου εγώ έχω φιλήσει 
και για το τέλος (ένεκα της μέρας) το Soundtrack από το Λαδί Πασούμι


Η Ρένα και τα... συρτάρια της μου χάρισαν αυτό το βραβείο...

και έχω να της πω (ακόμα μια φορά) ότι και εγώ αγαπώ το μπλογκ της...αγαπώ τη θετική της ενέργεια, αισιοδοξία και αύρα που κατακλύζει την μπλογκογειτονιά κάθε φορά που κάνει ανάρτηση...αγαπώ την αστείρευτη φαντασία της και το γεγονός ότι μας ενθαρρύνει, ιντριγκάρει, παρακινεί  κάθε φορά να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας...
Τα βραβεία τα αφιερώνω με πολύ αγάπη
*στην Κατερίνα και τον Πανταζή (ίσως λίγο πιο πολύ στην Κατερίνα)...

*στην Φιλία....

*στην Εβίτα...

*στην Λαμπρούκα...
 και
*στην Χαρά...ελπίζω να βαίνουν όλα καλώς...

         Σήμερα που είναι Τσικνοπέμπτη...σε πείσμα του ΔΝΤ θα βγούμε έξω-αν και εμείς κατά παράδοση δεν την γιορτάζουμε (γιατί γίνεται πατείς σε πατω και ποτέ δεν ευχαριστιόμαστε)... και επιπλέον θα ντυθούμε και καρναβάλια (λες και δεν είμαστε όλο το χρόνο, αλλά λέμε τώρα)...Μπορεί να μας τα πήραν όλα (ή τουλάχιστον να έχουν τέτοιες βλέψεις) αλλά δεν θα μας τρελάνουν αυτοί...ΕΜΕΙΣ θα τους τρελάνουμε...Δεν θα πεθάνουμε ΠΟΤΕ κουφάλα νεκροθάφτη (βλ. Σόιμπλε, Μέρκελ, Σαρκοζί και ουτω καθεξής)...
      Σας αποχαιρετώ με έξυπνες και φτηνές λύσεις για στολές που γίνονται σε δέκα λεπτά με πράγματα που όλοι έχουμε στο σπίτι...αρκεί να υπάρχει καλή διάθεση, λέμε......
Τα cup cake είναι πολύ στη μόδα
 με λίγο χαρτόνι και πολύ βαμβάκι θα είστε έτοιμοι... για να σας κάνουν μια μπουκια..
το μόνο που θα χρειαστείτε είναι μια ροζ (ή άσπρη) περούκα

εγώ πάλι κανόνισα να ντυθώ σήμερα (φωτογραφίες αύριο)
γιγάντια σακκούλα με ζαχαρωτά...γιαμι γιάμι...
μερικά μπαλόνια, μια μεγάλη πλαστική σακκούλα και πολλές κορδέλες....
αν θέλετε κρεμάστε και μερικές καραμέλες....

      Αν έχετε καλάθι απλύτων που να έχει χαλάσει, προτού το πετάξετε...φορέστε το...Must το μαντήλι στο κεφάλι, που προδιαθέτει τον άλλο ότι είναι η μέρα της μπουγάδας...

 χαριτωμένο βρήκα και αυτόν τον κροκόδειλο αλλά δεν βρήκα χαρτόκουτα στο κατάλληλο μέγεθος...

Όπου και αν κανονίσατε να πάτε...
Σε κέντρο διασκέδασης ή στο σπίτι
με όποιον και αν είστε..
με μεγάλη παρέα ή όχι,
όπως και αν διασκεδάσετε...
με χορό ή συγκαθιστοί
εύχομαι να έχετε ένα όμορφο βράδυ...
Τσικνιστά φιλιά

11 σχόλια:

  1. τι εξυπνες στολες!!!
    αλλα το κεκακι τελειο!!!! καλη Τσικνοπεμπτη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΝΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΝΑ ΞΕΦΑΝΤΩΣΕΤΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια Ρένα μου είναι οτι η διάθεση έχει αγγίξει το ναδήρ...θα προσπαθήσω όμως να διασκεδάσω με το στανιό...γιατί απλά δεν πάει πιο κάτω!!!!Andria

      Διαγραφή
  3. Καλά, οι στολές είναι ΤΕΛΕΙΕΣ!! Ειδικά η μπουγάδα... Να περάσετε πολύ όμορφα απόψε και περιμένουμε φωτογραφίες από αύριο!! Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ομορφες και εξυπνες ιδεες..καλα να περασεις..πολλα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά να περάσετε, κούκλα μου, διασκεδάστε και για μένα που θα τη βγάλω μέσα!!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα βραβεία και την τιμή που μου κάνεις....
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έξυπνες και οικονομικές ιδέες μασκαρέματος. Καλά να περάσετε και του χρόνου να είσαστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απλά ήθελα να αναγνωρίσω πόσο απολαμβάνω αυτό το δείχνουν ως ένα podcast και πόσο μεγάλη είναι αυτό το επεισόδιο ήταν ιδιαίτερα. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή