20 Μαρ 2012

Εύκολο φωτιστικό για βρεφικό δωμάτιο

       Όταν κάναμε το δωμάτιο του Νικόλα (πριν από δυο 1/2 χρόνια δηλαδή), το πιο δύσκολο να βρούμε (εδώ στην μικρή επαρχιακή πόλη που ζούμε) ήταν ένα φωτιστικό που να μας αρέσει και να έχει και μια λογική τιμή...Από την αρχή μας άρεσαν πολύ τα φωτιστικά αερόστατα αλλά 100,00 Ευρώ για μια μπάλα από ρυζόχαρτο και ένα καλαθάκι;;;;; Είναι σκέτη κοροιδία.... 
        Αποφάσισα να το κάνω μόνη μου και μου κοστισε περίπου 10,00 Ευρώ.
        Χρησιμοποίησα φωτιστικό από ριζόχαρτο-που πλέον μπορούμε να το βρούμε και στο μινι μάρκετ της γειτονιάς και ένα άσπρο καλαθάκι-που μέχρι εκείνη την ώρα στόλιζε το μπάνιο μου. Κόλλησα με πολύ προσοχή και...θερμόκολλα γαλάζιες σουέντ κορδέλες (που είχα από τα καλοκαιρινά μου κολιέ) στην κορυφή του φωτιστικού και μετά τις έδεσα στις γωνίες του καλαθιού. Εδώ θέλει λίγο προσοχή στο να είναι ίσες όλες οι αποστάσεις ειδάλλως το αερόστατο σας θα γέρνει. Εμένα γέρνει λίγο (αλλά λέω ότι είναι έτσι για να μην το ματιάζουν!!!).
      Η μανούλα μου έραψε λευκά πουγκάκια (από κομμάτια ύφασμα που είχαν περισσέψει από τις κουρτίνες) και μέσα στρογγυλοκάθισαν τρια ζωάκια απομεινάρια της παιδικής μου ηλικίας...Το ρυζόχαρτο φοβήθηκα να το βάψω και έτσι εκτύπωσα σε αυτοκόλλητο χαρτί τα γράμματα του ονόματος του και τα κόλλησα γύρω στο ρυζόχαρτο. Κρέμασα και μερικές καρώ και γαλάζιες κορδέλες και το φωτιστικό ήταν έτοιμο...



     Όσο και αν ενθουσιάστηκα εγώ κατά τη διακόσμηση του δωματίου του άλλο τόσο πρέπει να "ξενέρωσε" ο Νικόλας....που δεν έχει κοιμηθεί εκεί ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ και πλέον θεωρεί όλο το σπίτι δωμάτιο του!!! Δεν εξηγείται διαφορετικά το γεγονός ότι όπου και να πας (-πατήσεις)σκουντουφλάς σε παιχνίδια... Μεταξύ μας και εμένα  η διακοσμήση του μου φαίνεται "μπεμπίστικη" (για το παλληκαράκι μου, που μεγάλωσε), οπότε μας βλέπω να προχωράμε σε αλλαγές!!!! Ακούς μπαμπά Ανέστη;;;;


     Με τον καιρό βρήκα πολλές ιδέες που μπορείτε να κάνετε με αυτό το φωτιστικό...το μόνο που αρκεί είναι καλή διάθεση και χρόνος για δημιουργία















Εσάς ποιο είναι το αγαπημένο σας;;;;
 εδώ  θα βρείτε  και άλλες  ιδέες για να μεταμορφώσετε τα φωτιστικά!
Καλή άνοιξη!!!!

21 σχόλια:

  1. Είναι τόοοοοσο ωραίο!!!!Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τέλειο το φωτιστικό σας! Πραγματικά έχω μείνει και το χαζεύω! Ευχαριστούμε πολύ και για τις άλλες ιδέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έγινε πάρα πολύ όμορφο το απλό αρχικά φωτιστικό.Είδες πως μεγαλώνουν χωρίς να το καταλάβεις. Εγώ πάλι έχω βολευτεί με έναν ήλιο που είχα αγοράσει από το ΙΚΕΑ και αφού το είχα στα κορίτσια , τώρα το έχω στον μικρούλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίες οι ιδέες που μας έδωσες αλλά εμένα μ' αρέσει περισσότερο το αερόστατο που έφτιαξες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίες ιδέες, μπράβο και ευχαριστούμε. Αλλά το αερόστατο του Νικόλα, πολύ πολύ όμορφο!!!!
    Φιλιά και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νικη μου το αερόστατο είναι απλά τέλειο! Και η συλλογή με τα υπόλοιπα εξαιρετική. Και εγώ στην Στεφανία μου φωτιστικό από ριζόχαρτο έχω κάνεικαι φγήκε πολύ παιχνιδιάρικα κορίτσίστικο! Ασε καλέ το μπαμπά σας σε λίγο ησυχία, που ξέρεις μπορεί να έρθει και άλλο bebe στην παρέα σας. φιλια πολλα πολυτεχνήτισσα μάνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυ ωραια ιδεα να το κανεις αεροστατο κι εγινε πολυ πετυχημενο! Μπραβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι υπεροχο που εγινε το αεροστατο του μικρου Νικολα.... ΜΑγικα ταξιδια στα ονειρα του!
    Μα και πολλες απο τις αλλες ιδεες μου αρεσαν !!!
    Το οριο μας τελικα ειναι μονο η φαντασια μας....
    Φιλια!καλο βραδυ Αντρια! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραιες και οι άλλες ιδεες αλλά νομίζω ότι το αερόστατό σας γραφει! Ασε που ταιριάζει και σε κοριτσίστικα δωμάτια με μια μικρη αλλαγη στα χρώματα!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το λάτρεψα!! Είδες αν υπάρχει μεράκι και αγάπη!
    Όλες οι ιδέες πολύ όμορφες! Με βάζεις σε πειρασμούς!!
    τα φιλιά μου!
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κι όμως το δικό σου μ αρεσε περισσότερο, και δε το λέω για κοπλιμέντο. Καλλίτερα που δε τ αγόρασες.
    Οσο για το δωμάτιο, έχει δίκιο το παιδί, ολόκληρος άντρας σε κούνια;κούνια που σε κούναγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νίκη μου ειλικρινά είναι σκέτη γλύκα το φωτιστικό σου!! Εγώ θα σου 'λεγα να το κρατήσεις λίγο ακόμα το μπεμπουδοδωμάτιο, μια ζωή θα μένει σε μεγαλίστικο δωμάτιο ο μικρούλης... άσε να το χορτάσει και το μπεμπέ, δεν πειράζει!! Από τα υπόλοιπα μου άρεσε πολύ αυτό με τα φίλτρα του καφέ και μάλλον θα με βάλεις σε μπελάδες!! Πολλά-πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταρχήν το φωτιστικό που έφτιαξες έγινε εξαιρετικό!!! Τώρα για την αλλαγή είμαι σίγουρη οτι θα βρεις διάφορες παραλλαγές!!! Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΒΕΒΑΙΑ!!!!!!!
    ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΗΣ ΜΑΝΟΥΛΑΣ, ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΑΥΤΟ;;;;
    ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 25 ΧΡΟΝΙΑ, ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΥΦΕΣ, ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ!!!!
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η δικιά σου ιδέα μου άρεσε περισσότερο από όλες!Δεν πιστεύω να το αλλάξετε κι αυτό μέσα στο πνεύμα των αλλαγών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. knock knock περάστε να πάρετε ένα βραβείο για ένα υπέροχο blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μα τι όμορφες ιδέες! Αλλά νομίζω το δικό σου είναι το ποιο ωραίο με διαφορά! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. κοριτσάκι μου, το φωτιστικό σου είναι ωραιότερο από οποιοδήποτε αγοραστό!! Τέλειο, δεν σε πιστεύω δηλαδή...και το δωματιάκι είναι πανέμορφο!! Είναι μικρούλης ακόμη άστο λίγο ακόμη να είναι μπεμπεδίστικο ...σνιφ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φανταστικό! Σκέφτομαι να το φτιαξω για παιδική μπομπονιερα στη βάφτιση του μικρού μου!!!! Ευχαριστουμε για τις όμορφες ιδέες!! Μαρία Κ ������

    ΑπάντησηΔιαγραφή